perjantai 26. marraskuuta 2010

Korttikavalkadi + miniarvonta

Haa, tänään touhautin useamman jouluisen pikkukortin. Kaikki kortit ovat kaksi osaisia, joten joulutervehdykset tulevat sisäpuolelle.

Noihin lumilyhtykortteihin inspiraatio lähti Tellihanin blogista Arjen ihmeellinen ihanuus, joten en ollenkaan omi mahtisideaa itselleni. Mutta kivoja niistä tulee sekä napeilla että peileillä. Tässäpä näitä kortteja sitten:






Käykääpä kommentoimassa noista mieluisintanne. Kommentoijien joukosta poimin sattumanvaraisesti yhden (1.12 klo21), jolle lähetän jonkin pienen yllärin! *<:O)

7 kommenttia:

  1. mun mieleen on punaruudullinen jossa sydän (iso ja pieni) SH

    VastaaPoista
  2. Mun suosikki on vaalea kortti, jossa on valkoisia palloja harmaalla pohjalla ja sydän. Muutkin ovat kyllä kivoja, mutta kun yksi pitää valita, niin sanon sitten sen.

    VastaaPoista
  3. Punaruudullinen kortti sydämellä mielyttää eniten :)

    VastaaPoista
  4. Mun suosikki on eka. Lumilyhty peileillä :)

    VastaaPoista
  5. minun suosikki on kortti sinisellä pohjalla poika ja kuusi.siinä oli jotain nostalgista.t.maija

    VastaaPoista
  6. nuo sydän kortit olivat mun makuun :)

    VastaaPoista
  7. Noppa arpoi numeron kolme, eli Sani saa lähiaikoina postia. Mukaan lähtee ainakin itsetehty "kristallienkeli". Lähetän sulle sähkistä että saan viel osoitteesi.

    VastaaPoista